Понеділок
23.12.2024
10:52


ФОРМА ВХОДУ

Вітаю Вас Гість | RSS
Солонянська шкільна лабораторія
нових інформаційних технологій

Відділ освіти Солонянської РДА
Головна Реєстрація Вхід


Україна - єдина країна

Меню


Информатика и ИКТ в современной школе

Как создать свой сайт

Всё для создания сайта на ucoz


Головна » 2013 » Вересень » 6 » Затверджено нові вимоги до оцінювання школярів
15:15
Затверджено нові вимоги до оцінювання школярів
Міністерством освіти затверджено орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти.
Відповідний наказ підписаний з метою організованого переходу на нові Державні стандарти та додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.
У документі зазначається, що вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблені відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, і набувають чинності поетапно: у 1 класах загальноосвітніх навчальних закладів - з 2012/13 навчального року; у 2 класах - з 2013/14 навчального року; у 3 класах - з 2014/15 навчального року та у 4 класах - з 2015/16 навчального року відповідно.
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та наказу МОНмолодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 "Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти".
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи також набуватимуть чинності поетапно: 
  • у 5 класах загальноосвітніх навчальних закладів - з 2013/14 навчального року; 
  • 6 класах - з 2014/15 навчального року; 
  • 7 класах - з 2015/16 навчального року; 
  • 8 класах - з 2016/17 навчального року; 
  • 9 класах - з 2017/18 навчального року відповідно.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12-­бальною шкалою.
Змістом вимог до оцінювання учнів основної школи є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Кожен наступний рівень вимог включає вимоги до попереднього, а також додає нові.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та інші).
Навчальний заклад може використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевим органом управління освітою. При цьому оцінки за семестри, рік, результати державної підсумкової атестації переводяться у бали відповідно до цих критеріїв.
З метою підвищення мотивації учнів до навчання, формування ключових компетентностей, підвищення об'єктивності оцінювання впродовж всього періоду навчання, градації значущості балів за виконання різних видів робіт можна застосовувати рейтингову систему оцінювання.
Регіональним управлінням (департаментам) освіти і науки доручено довести зміст наказу до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Переглядів: 406 | Додав: Володимир | Теги: освіта, МОНУ, Критерії оцінювання | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Місцевий час



Корисні посилання
Солонянська СЗШ №1
Солонянський РНМК
відділ освіти
**********
Освітній портал
ДОІППО
Єдиний освітній центр



Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz