П`ятниця
17.05.2024
09:47


ФОРМА ВХОДУ

Вітаю Вас Гість | RSS
Солонянська шкільна лабораторія
нових інформаційних технологій

Відділ освіти Солонянської РДА
Головна Реєстрація Вхід


Україна - єдина країна

Меню


Информатика и ИКТ в современной школе

Как создать свой сайт

Всё для создания сайта на ucoz


Головна » 2013 » Липень » 29 » "За" і "проти" з приводу підробітку школярів
16:41
"За" і "проти" з приводу підробітку школярів
Експерти озвучують кілька доводів, які наводять прихильники дитячої трудової діяльності.
Почавши працювати, підліток отримує можливість не на словах, а на ділі розібратися, чого він коштує. Зрозуміти на особистому досвіді, що у нього без напрягу виходить добре, а де доводиться і попотіти. Це прекрасний спосіб дізнатися свої схильності і особистісні особливості. А якщо діяльність пов'язана з обраною професією, то вона допоможе визначитися, чи не чи зроблена помилка в перевагах.
Отримання першого робочого місця піднімає самооцінку, викликає гордість і повагу до себе. Дитина отримує задоволення і розвиток свого почуття дорослості. Саме брак підтвердження цієї самої дорослості мучить тінейджера найбільше, що стає поштовхом до одвічного конфлікту «батьків і дітей».
Підліток відточує почуття відповідальності, вчиться приймати рішення і відповідати за них. Отримуючи гроші за свою працю, а не з татової кишені, він вперше усвідомлює їх цінність.
Маючи свій заробіток, підліток знаходить додаткову свободу. Тобто він має право розподілити свої фінанси за своїм розсудом, не питаючи дозволу у старших.

При цьому, є ряд аргументів, які думають зовсім протилежно.
Працюючи крім школи, дитина не зможе віддавати всі сили своєму основному роду занять - навчанню. По-перше, вона  буде просто втомлюватися. А по-друге, юнацький максималізм може змістити цінності, виставивши на передній план гроші. І справді, навіщо мені ще вчитися, якщо я і так заробляю? Такі перегини можуть мати плачевні наслідки в плані подальшої освіти.
Крім того, коли всі думки школяра націлені на недитяче прагнення отримати якомога більше грошей, він перестає бути дитиною. Він перетворюється на вузькоспрямованого прагматика, чиї потреби обмежені, і сенс життя зводиться до «нагромадження» капіталу за будь-яку ціну.
Отримуючи неконтрольований батьками доступ до фінансів, підліток, який не вміє поки ними розпоряджатися, сильно ризикує. У силу особливостей перехідного віку діти вразливі й підвладні чужому впливу. Ніколи немає гарантії в тому, що вони знайдуть в собі сили встояти перед численними спокусами (алкоголь, сигарети, наркотики, розпуста). А тим більше, коли є на це гроші. Саме їх наявність, а не недолік штовхає підлітків на протиправні дії.
Коли діти влаштовуються на роботу, їх батьки втрачають авторитет, втрачають можливість контролю. Зароблені гроші дозволяють чинити свавілля і протидіяти батьківській владі.
Переглядів: 412 | Додав: Elena | Теги: батьки і діти, соціологічне дослідження, фінанси, заробіток школярів | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Місцевий час



Корисні посилання
Солонянська СЗШ №1
Солонянський РНМК
відділ освіти
**********
Освітній портал
ДОІППО
Єдиний освітній центр



Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz