У відповідності із програмою проведення науково-експериментальної роботи стартував перший етап проекту. Визначено головне завдання шкільної медіаосвіти - підготувати дитину до безпечної розвивальної взаємодії із сучасним інформаційним світом медіа. На запрошення Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти учні та педагоги школи взяли участь у соціологічному опитуванні на тему: "Проблеми та перспективи впровадження вітчизняної соціально-психологічної моделі медіаосвіти в загальноосвітніх навчальних закладах Дніпропетровської області". Експеримент по впровадженню медіаосвіти передбачає різні методи по формуванню медіакультури шкільної молоді, у тому числі й опитування учнів за стандартизованою анкетою. Основною метою анкетування було з'ясування рівня медіакультури кожного учня на початку викладання курсу "Медіакультура". Заповнені анкети та он-лайн доповнення надіслано до ДОІППО для подальшого аналізу та узагальнення. Перше опитування має дати емпіричний матеріал для роботи з учнями в процесі викладання предмету. Аналогічне соціологічне опитування заплановано здійснити по завершенні викладання курсу "Медіакультура". Результати будуть використані для оцінки ефективності вивчення предмету.