До роботи над Концепцією профільного навчання долучилися представники Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Національної академії педагогічних наук, науковці, ректори обласних інститутів післядипломної освіти, начальники органів управління освітою, директори шкіл. На початковому етапі роботи над Концепцією визначена орієнтовна структура документа. Заступник Міністра освіти і науки, молоді та спорту України Борис Жебровський визначив організаційні та змістові завдання для кожного члена робочої групи на найближчий тиждень: базування на основних положеннях Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти; врахування позитивних тенденцій у документах попередніх років щодо профілізації старшої школи; вивчення досвіду європейської профільної школи, враховуючи практичні кроки української освіти на шляху інтеграції в європейський освітній простір; підготовка матеріалів і запитань для ґрунтовного соціологічного дослідження з метою встановлення реакції широкої громадськості на зміни структури старшої шкільної ланки; чітке визначення позитивних і негативних аспектів існуючої моделі старшої профільної школи; активне залучення громадськості, у тому числі, освітянських організацій до участі в створенні проекту Концепції. Члени робочої групи висловили думку, що під час створення такого стратегічно важливого документа необхідно узгодити й інші побіжні й прикладні питання, що будуть виникати в процесі роботи: з яких компонентів складається інформаційний освітній простір профільної школи; як перевести всеукраїнські педагогічні експерименти у практичну площину; як реалізувати ефективну підготовку і перепідготовку керівних і педагогічних кадрів, які мають працювати за новими стандартами і програмами тощо. Група планує працювати мобільно – через декілька тижнів передбачається розгляд зведеної першої редакції концепції. А готовий проект документу буде представлений для громадського обговорення.
|