Про це свідчать дані регулярного дослідження ринку телекомунікаційних послуг, яке здійснює GfK Ukraine. «Збільшилася частка інтернет-користувачів, які протягом тижня проводять в мережі до 5 годин для особистих, не пов'язаних з роботою цілей (з 38% до 43%). Найпопулярнішими причинами користування інтернетом серед українців залишаються соціальні мережі. Частка таких користувачів у першому кварталі 2013 року зросла до 63%, що на 11 п.п. вище за минулорічні показники», - повідомили соціологи. Серед інших найбільш згадуваних причин використання Інтернету - електронна пошта, завантаження музики та фільмів, пошук інформації про певні продукти чи послуги. В GfK Ukraine також зазначили, що протягом року зросла популярність інтернет-телефонії (Skype, тощо) та системи швидких повідомлень. «В першому кварталі 2013 року майже кожен третій інтернет-користувач користувався телефонією (для порівняння, на початку минулого року це був лише кожен п'ятий). Щодо інтернет-месенджерів, то частка користувачів цієї послуги сягнула 22% в першому кварталі 2013 року у порівнянні з 16% в аналогічному періоді минулого року», - йдеться у релізі. У соціологічній компанії повідомили, що загальна вибірка щомісячного опитування становить за цей період 1000 респондентів. Вибірка є репрезентативною для населення України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв'ю.
|