До складу робочої групи ввійшли відомі експерти в галузі освіти, науковці та керівники вищих навчальних закладів, представники федерації роботодавців, органів студентського самоврядування, міністерств та відомств. Цей закон, за словами голови Комітету Лілії Гриневич, має визначати основи законодавства про освіту, стати базовим і задавати напрямок розвитку національної системи освіти в цілому: від дошкільної до освіти впродовж життя. "Ми повинні зробити цей закон людиноцентричним. Поставити в центр нього дитину - її розвиток і розширення потенціалу впродовж життя, а також вчителя і викладача - покращення їх соціального становища і мотивації до кваліфікаційного зростання", - наголосила Гриневич. Вона зазначила, що в законопроекті необхідно визначити місце системи забезпечення якості освіти, спроектувати нову систему управління освітою. Голова Комітету звернула увагу на те, що в законопроекті буде здійснена "юридизація" конституційного права на освіту таким чином, щоб держава могла гарантувати право громадян на освіту в максимальному обсязі, залишаючись в межах доступних державних ресурсів. Також будуть визначені види освіти, освітні рівні, передбачено визначення державної політики в галузі освіти, принципи управління у сфері освіти, повноваження органів влади у сфері освіти. Окремий розділ законопроекту буде присвячено академічним свободам, автономії навчального закладу. Законопроект також передбачає врегулювання системи ліцензування освітньої діяльності, внутрішнє і зовнішнє забезпечення якості освіти.
|