Апеляція подається протягом трьох днів з часу оголошення результатів тестування з того чи іншого предмету (з кожного окремо). Вказуються ПІБ, місце проживання, контактний телефон, предмет, номер сертифіката, дата подачі заяви. При відсутності цих даних комісія може залишити апеляцію без розгляду. Дата подання заяви визначається за поштовим штемпелем на конверті. Приклад заяви виглядає наступним чином: Директоровi Українського центру оцiнювання якостi освiти Зайцевiй I. П. Апеляцiйна заява. У зв’язку з тим, що в мене виникли сумнiви щодо правильностi оцiнювання тестової роботи з (назва предмета), прошу повторно визначити результат зовнiшнього незалежного оцiнювання з цього предмета Дата Пiдпис. У десятиденний термін апеляція повинна бути розглянута. У ці терміни проводяться технічна та предметна перевірки. Технічна перевірка встановлює правильність визначення результату при автоматизованій обробці відповідей, предметна перевіряє об'єктивність оцінювання завдань. Апеляційна комісія може прийти до висновку, що підстав для зміни результату тестування недостатньо, тоді скарга залишається без задоволення. Якщо ж підстав достатньо, приймається рішення про зміну кількості балів. Однак треба врахувати, що кількість балів не завжди змінюється у бік збільшення, буває і зменшення, хоча і набагато рідше. Рішення апеляційної комісії надсилається заявнику у вигляді витягу з протоколу засідання, додаються також копії бланків відповідей на тестові завдання та карта результатів тестування з предмета. Нагадаємо, журналісти ІА «Наголос» виступають незалежними спостерігачами під час ЗНО. Відтак, якщо у Вас виникають запитання або Ви хочете повідомити про факти порушення під час ЗНО, звертайтеся за телефоном (044) 383 382 4 та електронною адресою info@nagolos.com.ua. Редакція ІА «Наголос» зі свого боку докладе максимум зусиль для об'єктивного висвітлення питань ЗНО та уникнення порушень під час тестування.
|