Субота
04.05.2024
04:19


ФОРМА ВХОДУ

Вітаю Вас Гість | RSS
Солонянська шкільна лабораторія
нових інформаційних технологій

Відділ освіти Солонянської РДА
Головна Реєстрація Вхід


Україна - єдина країна

Меню


Информатика и ИКТ в современной школе

Как создать свой сайт

Всё для создания сайта на ucoz


Головна » 2012 » Грудень » 20 » Психологи дали поради батькам, чиї діти не розуміють вчителя з першого погляду
19:23
Психологи дали поради батькам, чиї діти не розуміють вчителя з першого погляду
Причин, за якими дитина не засвоює інформацію, існує декілька:
  • Несформованість прийомів навчальної діяльності. Навчальна, як і інша діяльність, вимагає від учня володіння певними навичками і вміннями. Якщо дитину не навчити, як правильно потрібно вчитися, то вона знайде способи навчання інтуїтивно, а вони не обов'язково будуть правильними. Її подальше навчання буде проблематичним, дитина не буде розуміти, чого від неї хоче вчитель, і як їй цього домогтися.
  • Слабка концентрація уваги. Найчастіше у дітей із слабкою концентрацією уваги дуже великі психічні та фізичні навантаження на тлі загальної нестачі вітамінів. Дитина, яка відчуває сильний психологічний тиск вдома або в школі, не може зосередитися на уроці і внаслідок цього стає відстаючим учнем. Слабка концентрація уваги спостерігається також у дітей з кисневим голодуванням мозку. Воно може бути обумовлене поганим харчуванням або зайвим стресом.
  • Низький рівень розвитку сприйняття. Сприйняття - це здатність виділяти характерні для конкретного предмета якості і вміння зіставляти отриманий образ з навколишніми предметами, знаходити його місце в просторі. У молодших школярів цей процес проходить досить повільно. Багато не здатні сприймати одні й ті ж предмети в просторі, розташовані під різним кутом. Діти, наприклад, розуміють, що це пряма лінія, якщо намалювати її горизонтально або вертикально, але якщо намалювати її під кутом, то діти не виявляють прямої. Для того щоб сформувати образ предмета в просторі, деяким дітям потрібно торкнутися предметів, «укласти» їх один на одного. Інакше без таких дій образ, який сформувався у них в голові, буде неточним.
  • Низький рівень розвитку довільності. Це свідчить про те, що дитина сама не може скоординувати свою поведінку, не може створювати свої власні дії. Її поведінка повинна ставати довільною, а не залишатися мимовільною. Мова в цьому випадку стає регулятором дій дитини.
  • Низький рівень розвитку загального інтелекту. Це свідчить про те, що пам'ять дитини, її уважність, здатність сприймати інформацію, переробляти і здійснювати потрібну дію слабко розвинені. Такій дитині потрібно приділити більше уваги вдома, а в школі вчитель повинен підносити матеріал зрозумілою мовою.
  • Існують інші психологічні причини, чому дитина не розуміє матеріал з першого разу. Трохи терпіння і посидючості не тільки від дитини, але і від батьків допоможуть маляті впоратися зі своїми проблемами, і вона обов'язково буде радувати батьків своїми успіхами в середній і старшій школі.

Нагадаємо, масштабна студентська благодійна акція Університету банківської справи Національного банку України – «Аукціон надій» розпочнеться 27-го грудня. Під час акції дітей-сиріт навчать фінансової грамотності.

Переглядів: 411 | Додав: Володимир | Теги: учні початкових класів, психолог, поради батькам, наголос | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Місцевий час



Корисні посилання
Солонянська СЗШ №1
Солонянський РНМК
відділ освіти
**********
Освітній портал
ДОІППО
Єдиний освітній центр



Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz