Субота
27.04.2024
08:43


ФОРМА ВХОДУ

Вітаю Вас Гість | RSS
Солонянська шкільна лабораторія
нових інформаційних технологій

Відділ освіти Солонянської РДА
Головна Реєстрація Вхід


Україна - єдина країна

Меню


Информатика и ИКТ в современной школе

Как создать свой сайт

Всё для создания сайта на ucoz


Головна » 2013 » Лютий » 5 » Програми дитячих весняних канікул за кордоном
20:39
Програми дитячих весняних канікул за кордоном
Головною метою канікулярних програм є вивчення іноземної мови. З цією метою можна відвідувати багато країн, але серед українців найбільш популярними є лише кілька.
«Однією з найпопулярніших країн, що пропонують весняні канікулярні програми, є Велика Британія, - розповідає директор освітнього агентства DEC Education Наталія Тарченко. - На другому місці – відомі європейські країни - Франція і Німеччина. Територіальна близькість має велике значення, оскільки весняні канікули короткі і дитина не може поїхати на більш тривалий термін - 4-5 тижнів. Такі країни як Кіпр і Мальта мають великий попит під час літнього сезону, коли вивчення англійської можна поєднувати з пляжним відпочинком».
Директор освітнього агентства Esperanto Travel Дар’я Лантух до цього списку додає і Швейцарію. За її словами, особливістю Швейцарії є можливість вибору декількох мов, мальовничі гірські краєвиди, прекрасна екологія та можливість займатися гірськолижним спортом під час весняних канікул.
У свою чергу менеджер з освітніх програм освітнього агентства Domar Travel EducationЛюдмила Листопад також виокремлює і Канаду. «До Канади їдуть потенційні абітурієнти - учні 9, 10, 11 класів, які розраховують на подальше навчання у навчальних закладах цієї країни. Вони можуть не тільки вдосконалити англійську, але й отримати консультації в канадських університетах. Для того, щоб відвідати Канаду під час весняних канікул зазвичай використовують один тиждень до канікул, один тиждень канікул і ще один тиждень після канікул», - розповідає Людмила.
В цілому, за словами фахівців, канікулярні програми розраховані на дітей віком від 8 до 19 років. Мінімальний вік дитини для участі в програмі - 8 років, а найпопулярніший вік учасників канікулярних програм 11-14 років.
Особливістю весняних канікул, за словами Наталії Тарченко, є невелика кількість дітей у школах. «Якщо у літній період школи набирають максимальну кількість дітей, то навесні такої завантаженості немає. У весняні програми включено меншу кількість позакласних заходів. Також весняні канікулярні програми відрізняє ціна - вони є трохи дешевшими».
Якщо батьки хочуть обрати для дітей якісь спеціалізовані заходи, наприклад кінний спорт або поглиблені академічні програми, то для цього більше підійдуть літні канікули, головною особливістю яких є велика різноманітність вибору. «Яким би предметом, або яким би видом спорту не захоплювалася дитина - влітку можна знайти академічні програми, екскурсії, спорт і дозвілля на будь-який смак», - розповідає Наталія.
Однією з особливостей весняних канікулярних програм Дар’я Лантух називає більшу увагу, яку викладачі та персонал надають кожній дитині. «Окрім того, у низький сезон дешевшими будуть квитки, швидше оформлюється віза. До недоліків можна віднести прохолодну погоду. Однак якщо їхати на канікули до Швейцарії, то навесні ще можна покататися на лижах. На півдні Франції вже буде тепло. На Мальті в квітні вже можна купатися у морі».
Зазвичай навесні школи пропонують стандартний курс - 20 уроків мови на тиждень плюс культурні, спортивні або розважальні заходи. Тривалість весняних програм, як правило, складає два-три тижні. Деякі мовні школи пропонують академічні програми з великою кількістю годин для вивчення мови (30-35 годин на тиждень) і можливістю вибирати предмети. Крім вивчення мови дитина може вивчати: географію, математику, літературу тощо.
Якщо говорити про мовні програми, наприклад, англійської, то школи пропонують стандартні програми, академічну англійську, інтенсивну англійську, а також підготовку до тестів TOEFL та IELTS.
Канікулярні програми можуть бути груповими або індивідуальними. Групові програми частіше вибирають батьки, які відправляють дитину вперше. Коли дитина їде в групі, у батьків завжди є контакти керівника групи, з яким можна зв'язатися.
Коли діти приїжджають до школи, вони проходять тестування і розподіляються по групах, за рівнем володіння мовою і віком. Групи зазвичай складаються з 8-12 дітей. Школи прагнуть, щоб кількість дітей однієї національності в групі не перевищувала 15%.
За словами Наталії Тарченко, індивідуальні програми передбачають певну самостійність дитини і наявність досвіду подібних поїздок. Якщо говорити про контроль шкіл за дітьми, то у всіх школах є персонал, який відповідає за кожен напрямок.
«Є так званий академічний директор, який контролює навчальний процес. Є людина, яка контролює умови проживання. Є люди, які займаються програмами позакласних заходів. Однак індивідуальний куратор для кожної дитини не передбачений, є тільки керівник групи. Щоправда, існують програми навчання в будинку викладача, коли дитина проживає в сім'ї викладача і в цій же родині вивчає мову. Тут можна говорити про індивідуальний нагляд, оскільки приймаюча родина несе відповідальність за дитину», - розповідає Наталія.
Дар’я Лантух зазначає, що якщо дитина їде за індивідуальною програмою, то вона зможе якісніше інтегруватися в мовне середовище. Як правило, в групових поїздках діти знайомляться ще в літаку і в мовній школі спілкуються рідною мовою.
Канікулярні програми припускають кілька видів проживання. Найпопулярніший вид - резиденція. Це проживання в школах-пансіонах, де на одній території розташовані навчальні та житлові корпуси. Другий тип проживання - сім'я. Хоча це не ті сім'ї, де дитина займається мовою, але, тим не менш, вона має постійну мовну практику.
Фахівці говорять, що вибір школи дуже індивідуальний і залежить від того, чого бажають батьки. Якщо дитині необхідно підвищити свій рівень мови - це один підхід. Якщо ж планується подальше навчання дитини в цій країні - краще вибирати академічну програму на базі університету. При виборі школи слід поцікавитися розміром групи, технічним оснащенням школи, організацією дозвілля, а також іншими факторами, зважити які зможе тільки професіонал.
Вартість навчання без урахування додаткових витрат (переліт, страховка, оформлення візи) у Великій Британії складе від 650 фунтів на тиждень. Якщо говорити про європейські країни - від 700 євро на тиждень. Швейцарія - від 1 500 доларів на тиждень, Канада близько 900 доларів на тиждень.
Представники освітніх агентств зазначають, що бронювання програм під час весняних канікул починається в січні і рекомендують бронювати програму як мінімум за місяць. За цей час необхідно оформити всі документи. Проте зазвичай раннє бронювання не дає можливості для отримання знижок, мова йде тільки про те, щоб встигнути викупити місця в хороших популярних школах. У деяких школах Великої Британії і Швейцарії в січні немає місць навіть на літо.
Павло Петриченко, Освіта.ua
Переглядів: 447 | Додав: Володимир | Теги: Канікули, освіта, освіта за кордоном | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Місцевий час



Корисні посилання
Солонянська СЗШ №1
Солонянський РНМК
відділ освіти
**********
Освітній портал
ДОІППО
Єдиний освітній центр



Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz