Четвер
02.05.2024
11:20


ФОРМА ВХОДУ

Вітаю Вас Гість | RSS
Солонянська шкільна лабораторія
нових інформаційних технологій

Відділ освіти Солонянської РДА
Головна Реєстрація Вхід


Україна - єдина країна

Меню


Информатика и ИКТ в современной школе

Как создать свой сайт

Всё для создания сайта на ucoz


Головна » 2014 » Січень » 16 » Пріоритетні напрямки розвитку української освіти в 2014 році
13:07
Пріоритетні напрямки розвитку української освіти в 2014 році
Головна увага у середній освіті приділятиметься впровадженню нових державних стандартів. Активно триває підготовка до переходу на новий зміст освіти учнів 3-х і 6-х класів, що розпочнеться з 1 вересня цього року. Про це повідомив міністр Табачник під час брифінгу у Кабінеті Міністрів України.
"У 2013 році завершено формування каркасу сучасної української школи – затверджено Концепцію профільної освіти. У документі закладено чимало прогресивних ідей. Це – суттєве розширення автономії школи у розподілі навчального часу (52%), забезпечення можливості створення індивідуальної освітньої траєкторії для кожного учня, впровадження професійних проб для усвідомленого вибору майбутньої професії. Упровадження Концепції розпочнеться з 1 вересня 2018 року", - зазначив міністр.
Він повідомив, що у 2014 році новими підручниками заплановано забезпечити учнів шкіл 3-х, 4-х та 6-х класів. Загалом – понад 250 назв нових підручників.
Також, за словами міністра, продовжиться створення освітніх округів і робота з модернізації спортивних майданчиків шкіл.
Табачник нагадав і про питання медичних оглядів усіх дітей. "Хотів би нагадати, що повернуто медичні огляди усіх спеціалістів у 14 регіонах у школах. Зараз упродовж першого кварталу 2014 року зможемо порівняти, де більш ефективно проводити огляд з метою профілактики та збереження здоров’я наших дітей: чи у поліклініках, як існувало в попередньому порядку, чи коли це робиться повністю в шкільному колективі", - наголосив міністр.
Він повідомив, що до 10 квітня всі школярі пройдуть поглиблені медичні огляди без будь-якої вибірковості.
За словами міністра, продовжується робота з упровадження інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами. У загальноосвітні заклади інтегровано понад 71 тис. дітей з особливими освітніми потребами. Уведено понад 600 посад асистентів вчителів у штати навчальних закладів.
"Великі плани є щодо роботи з обдарованою молоддю. Фактично створено Всеукраїнський банк інтелектуальних досягнень учнівської молоді на виконання Указу Президента", - зазначив очільник освітнього відомства.
Табачник нагадав, що в Умовах прийому до ВНЗ у 2014 році передбачено, що 100 дітей, які мають найвищі інтелектуальні результати – перемоги у міжнародних учнівських олімпіадах і всесвітніх інтелектуальних турнірах – матимуть додаткові бали при вступі до вищих навчальних закладів. Окрім того, Міністерство освіти створить для кожного з них індивідуальну освітню траєкторію, тобто обдарована дитина зможе за один семестр проходити навчальну програму за своїм бажанням у більш широкому обсязі.
Також міністр освіти і науки нагадав, 3 січня 2014 року розпочалася реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання. За його словами, реєстрація учасників проходить абсолютно нормально.
Переглядів: 395 | Додав: Володимир | Теги: розвиток, МОНУ, міністр, освіта, 2014 рік | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Місцевий час



Корисні посилання
Солонянська СЗШ №1
Солонянський РНМК
відділ освіти
**********
Освітній портал
ДОІППО
Єдиний освітній центр



Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz