"Вона" — це книжка. Згідно з останніми соціологічними
дослідженнями Research& Branding Group, понад половина (50,9%) нашого
дорослого населення взагалі не
читає книжок! Такі висновки не варто сприймати безапеляційно, однак
тема читання в Україні "болить" не перший рік. Нещодавно уряд України
схвалив Концепцію державної цільової національно-культурної програми
популяризації української видавничої продукції та читання на 2014—2018 рр. На
його розгляд має бути подано проект цього документа. Та навіть якщо програму
вдасться реалізувати, читацька "крига" не скресне миттєво. Як
сьогодні можна популяризувати читання, просувати книжку, причому не в реальному,
а у віртуальному просторі? Іноземні фахівці з промоції книжки звертають
особливу увагу на он-лайнове просування видань. Таким промошляхом ідуть і деякі
учасники українського книжкового ринку, відзначаючи його не стрімку, проте
поступову ефективність. А втім, у нас задіяно не весь арсенал мережевої
промоції читання.
За підрахунками компанії InMind на замовлення Інтернет асоціації
України, станом на перший квартал 2013 р. в Україні налічується
приблизно 20 млн реальних користувачів Інтернету (тобто тих, хто
використовує мережу раз на місяць і частіше). Експерти прогнозують, що
ця цифра до кінця року має зрости. Тож пропагувати читання й просувати
книжку в мережі є серед кого, головне — знайти спосіб відкрити щільно
запечатаний футляр аудиторії, яка недостатньо (а то й зовсім) не
цікавиться книжками.