«Потрібно допомогти людям, котрі живуть далеко від університетських центрів, котрі не можуть проходити навчання у звичному режимі», - констатував В. Ковтунець. На його переконання, ця технологія є хорошою, але у тому разі, коли за нею стоїть авторитетний кваліфікований педагог. Розробка курсу дистанційного навчання є значно складнішою за підготовку лекцій. Це – дуже серйозний технологічний процес. «Дуже важливо не знецінити хорошу ідею поганими реалізаціями. Якось я спілкувався із однією студенткою, котра навчається на дистанційній формі. Я запитав у неї, у чому різниця між дистанційною та заочною формами навчання. А вона мені відповіла: «У тому, що на сесію не потрібно їздити». Таким чином відбувається примітивізація освітнього процесу», - розповів експерт. Нагадаємо, за словами керівника по роботі з закладами освіти і науки компанії «Майкрософт Україна» Олександри Сизової, треба чітко розуміти, що ми маємо на увазі під поняттям «онлайн-освіта». «Адже в нас дуже часто викривляють це поняття. Онлайн-освіта – це не перекидання матеріалів в електронному вигляді. Зараз світ і Європа пішли в онлайн-освіті значно далі, ніж ми. Ми ж зупинилися на своїх очікуваннях від онлайн-освіти», - зазначила вона.
|