Як з’ясувалося, злісними ледарями виявилися молоді працівники з вищою освітою. Вони витрачають 48 % робочого часу на проглядання сторінок у соціальних мережах і відео в YouTube. Причина в тому, що такі фахівці рідко перебувають під пильним наглядом керівництва або й самі обіймають високі посади. Найстаранніші працівники – люди від 50 років без вищої освіти. Згідно з результатами опитування, 64 % респондентів витрачають трохи менше години на особисті справи, 22 % – 2 години, 14 % – більше трьох годин. При цьому 48 % загубленого для роботи часу забирає інтернет, 33 % – спілкування з колегами, 30 % - розв’язання власних проблем, 19 % – особисті дзвінки і 15 % – надто довгі перерви. За матеріалами seminars.unian.net