Міністерством освіти і науки розпочато розроблення нового порядку і змісту державної атестації загальноосвітніх навчальних закладів. Про це йдеться у наказі, що підписаний заступником міністра Павлом Полянським. Документ передбачає створення робочої групи із залученням до її складу експертів та представників освітянських громадських організацій і об’єднань, яка має до 1 червня розробити проект нового порядку і змісту державної атестації загальноосвітніх навчальних закладів та винести його на громадське обговорення. У Міністерстві освіти підкреслили, що необхідність розробки нового порядку викликана наріканнями педагогічної громадськості на недосконалість чинних процедур інспектування й атестації шкіл, гімназій та ліцеїв. В освітньому відомстві зазначають, що розроблений документ має враховувати пріоритетність якості освітніх послуг як визначального вимірника ефективності діяльності навчального закладу в цілому й кожного педагога, а також передбачати врахування думки територіальної громади, учнівського та батьківського колективів, споживачів освітніх послуг. До 15 липня зауваження і пропозиції, що надійдуть у процесі громадської експертизи, будуть узагальнені й порядок і зміст державної атестації шкіл буде затверджений наказом МОН.
|