Міністерство освіти і науки пропонує школам та педагогічним працівникам внести корективи у практику виховної роботи та захисту прав дітей шкільного віку, у зв’язку з тим, що 2014/15 навчальний рік припадає на період боротьби України з російською агресією та тимчасову окупацію Криму. Про це йдеться у повідомленні освітнього відомства. У відомстві зазначають, що з огляду на виклики, які постали перед країною, педагогічним працівникам необхідно внести корективи у практику виховної роботи та захисту прав дітей шкільного віку. "Діти, які перебували у населених пунктах, що були захоплені терористами, в зоні бойових дій потребують особливої уваги з боку педагогів і навіть психологічної допомоги", - наголошують у Міносвіти. "У педагогів виникла необхідність пояснити дітям, що відбувається, як реагувати на конфлікти між дітьми, що розгортаються,як втриматися від надання оцінок,як не нашкодити дітям, а навпаки – бути корисним", - йдеться у повідомленні освітнього відомства. У Міносвіти зауважують, що педагоги і психологи можуть зробити багато для того, щоб заспокоїти учнів і допомогти їм адекватно ставитися до подій. Постійний контакт із вчителями та друзями допоможе дітям відновити відчуття безпеки. Також у Міносвіти повідомили, що спільними зусиллями Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, Професійної асоціації дитячих аналітичних психотерапевтів, Міжнародного жіночого правозахисного центру "Ла Страда - Україна", Всеукраїнської громадської організації "Жіночий консорціум України" розроблено методичні рекомендації "Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та пост-конфліктний період". Книга містить рекомендації з організації діяльності з дітьми в період переживання соціально-політичних конфліктних та постконфліктних ситуацій. Окрему увагу також приділено роботі з педагогічними працівниками та батьками. Скористатися електронною версією методичних рекомендацій можна на офіційному веб-сайті МОН.
|