«Підготовка освіченого й інтелектуально розвиненого покоління є одним із основних пріоритетів України. Інформатизація освітньої галузі створює широкі можливості для організації інтелектуальних інформаційних середовищ, які сприяють вільному доступу до сучасних інформаційних ресурсів, забезпечують підтримку навчально-виховного процесу. Наразі основною метою програми «Партнерства в навчанні» та Меморандуму про співпрацю на 2013-2018 роки є забезпечення успішного розвитку та активної модернізації освіти в сучасній Україні», - зазначив заступник міністра освіти і науки Борис Жебровський. Програма «Партнерство в навчанні» продовжить навчати вчителів використанню сучасних технологій, розвивати онлайн-спільноту, розширювати програму «Школи-новатори», та «Вчитель-експерт». Окрім цього, «Майкрософт Україна» та Міністерство освіти і науки України в рамках своєї співпраці в наступні 5 років зосередяться на таких ініціативах: - Заходи з трансформування навчання мають на меті залучити учителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів до впровадження інноваційних технологій, що допоможуть вивести процес навчання на якісно новий рівень. Це такі програми як «Інноваційні Школи Майкрософт», програма з поширення Office 365 в навчальних закладах та конкурс «Вчитель-новатор».
- Заходи з розвитку інновацій сприяють створенню умов для навчання кожного учня, незалежно від його здібностей (Програма Microsoft Accessibility), лінгвістичних особливостей (Програма Microsoft Local Language) та навичок (Microsoft Imagine Cup, Microsoft Kodu Game Lab).
- Заходи з розвитку навичок 21-го століття та створення можливостей працевлаштування покликані подолати розрив, що існує між рівнем освіти та вимогами ринку праці. Сюди входять:
- Ініціатива "Microsoft Teacher Education Initiative”, в рамках якої компанія співпрацює з викладачами з метою забезпечення кращого використання технологій в процесі підготовки учнів;
- Програма "Microsoft IT Academy” - академічна програма, що допомагає освітнім закладам надавати релевантну технологічну освіту майбутнім працівникам індустрії інформаційних технологій;
- Програма "Microsoft Certification” – міжнародна програма сертифікації навчальних закладів з метою підвищення рівня їхньої підготовки та шансів на працевлаштування їхніх випускників
«Майкрософт Україна» продовжує розвивати в Україні глобальну програму, яка допомагає готувати вчителів, а також молодь до викликів майбутнього. Вже сьогодні вчителі розробляють електронні підручники і презентації разом з учнями, створюють шкільні групи і співтовариства, впроваджують хмарні технології, зокрема, сервіс Office 365 для освіти, і користуються новими пристроями.Підтримка Міністерства освіти і науки свідчить про те, що держава уже обрала курс на модернізацію системи освіти і ми готові цьому сприяти за допомогою наших програм», – коментує Надія Васильєва, директор по роботі із органами влади та закладами освіти та науки «Майкрософт Україна». Меморандум став продовженням 10-ти річної тісної співпраці, в рамках якої програма «Партнерство в навчанні» досягла вражаючих результатів з моменту заснування: - Починаючи із 2003 року в освітніх курсах програми взяли участь понад 800 тис. учителів та учнів, а освітня мережа об’єднала понад 14 тис. українських вчителів і стала потужною платформою для спілкування однодумців та обміну досвідом.
- Більше 680 тисяч облікових записів сервісу Office 365 використовується учнями, студентами та викладачами в навчальних закладах України.
- Кожного року в рамках програми «Партнерства в навчанні» проводиться конкурс «Учитель – новатор», на який минулого року було подано більш ніж 2500 робіт.
Нещодавньою гордістю українських освітян стали 4 педагоги із Кіровограда, Києва та Дніпропетровська, які отримали статус «вчителів-експертів» та увійшли до ексклюзивної глобальної спільноти, що нараховує 250 педагогів з усього світу. В рамках цієї ж програми Заліщицька державна гімназія Тернопільської області отримала статус «школи-ментора». Представники гімназії та «вчителі-експерти» зможуть використовувати і поширювати досвід із використання технологій Microsoft для трансформації освіти.«Я дуже вдячний міжнародному журі за таке почесне звання. Тепер у мене є доступ до найновіших технологічних розробок у сфері освіти та однодумців педагогів-ентузіастів з усього світу, що допоможе мені поширювати інноваційні підходи до викладання серед колег», – коментує Євген Мотурнак, «вчитель-експерт» ліцею №100 м. Дніпропетровська.
|