Сьогодні слухачі курсів працювали за восьмим модулем.
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»:
оцінювання має відбуватися постійно протягом всього проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
форми оцінювання повинні мати критерії, які взаємопов'язані з цілями, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
Щоб правильно оцінити учня, потрібно дотримуватися таких дій при створенні форми оцінювання:
самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
переконатися, що визначені критерії відповідають навчальним цілям;
залучити колег та учнів до створення інструментарію оцінювання;
написати критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою.