Протягом 2012 року освітяни, політики та соціальні лідери, які брали участь у саміті, відзначили ряд явищ, які у 2013 року мають всі шанси перетворитися на провідні освітні тренди. Доп’ятірки трендів увійшли:
Розквіт соціальних мереж для навчання;
Пожвавлення створення програмних продуктів для мобільної/інтерактивної освіти;
Дедалі ширше запровадження нетрадиційних підходів до організації класної (аудиторної) роботи;
Широкомасштабне відкриття провідними вишами дистанційних навчальних курсів та програм;
Подальше збільшення уваги до розвитку природничо-математичної освіти (STEM) та інтегрування до неї компонентів гуманітарної освіти (STEAM) з метою розвитку критичного мислення, креативності та поширення проблемного підходу у навчанні.
«Я хочу познайомитися із освітянами та більше дізнатися про глобальні тенденції в освіті. Для нашої компанії це важливо, оскільки ми шукаємо партнерів серед некомерційних організацій по всьому світу, для спільного запровадження освітніх програм. Впевнений, що Всесвітній інноваційний освітній саміт є ідеальним місцем для цього», –розповів директор програм Фундації Wikimedia Франк Шуленбург.
Нагадаємо, що Всесвітній інноваційний освітній саміт-2012, який уже четвертий рік поспіль організовує Фундація Катар, проходив під гаслом «Співпраця заради змін». Всього в його роботі взяло участь більше 1000 освітян та експертів, які прослухали 80 доповідачів і мали змогу поспілкуватися та обмінятися досвідом під час більше ніж 70 робочих сесій, тренінгів, круглих столів та локальних дискусій.