Всього опитано 2000 респондентів у віці від 15 до 21 року у містах з
населенням більше 100 тисяч чоловік, розташованих в 24 областях України
і АР Крим. Квотами у вибірці були: вік, стать і тип населеного пункту,
в якому мешкає респондент. Похибка репрезентативності дослідження не
перевищує + / -2,2%. Більшість молодих українців (72,3%) в якості
основного джерела інформації про події обирають Інтернет. Більше
половини опитаних (58,2%) отримують інформацію за допомогою
телебачення; 21,7% - за допомогою спілкування з людьми; 12,4% - за
допомогою друкованих ЗМІ; 5,8% - віддають перевагу радіо. Інше джерело
інформації про події використовують 0,8% респондентів, а 2,2% -
вагалися з відповіддю на дане питання. Більшість української молоді
(71,9%) користується Інтернетом щодня. Кожен п'ятий (19,3%)
опитаний виходить в Інтернет кілька разів на тиждень, 3,9% - кілька
разів на місяць; 0,9% - епізодично, але не рідше одного разу на
півріччя. Не користуються Інтернетом 2,9% респондентів, а 1,1% - важко
відповісти на це питання. Більшій частині представників молодого
покоління України (65,8%) Інтернет необхідний для пошуку інформації.
Для роботи та навчання використовують всесвітню мережу 58,7% опитаних;
для спілкування в чатах, на форумах, в соціальних мережах - 47,6%; для
прослуховування музики, перегляду фільмів, читання книг - 41,1%. Використовують
Інтернет для того, щоб бути в курсі подій в країні і в світі 39,6%
респондентів; користуються електронною поштою - 33,1%; грають в ігри
он-лайн - 24,6%; шукають в Інтернеті нових друзів, людей, близьких за
інтересами - 23,4%. Спілкуються з родичами в мережі - 22,2%;
здійснюють покупки в Інтернеті - 10,5%; переглядають сайти еротичного
змісту - 4,5%. Відповідь «інше» на це запитання вибрали 1,2% молодих
українців, а 0,6% - вагалися з відповіддю на питання. Більше
половини українських юнаків і дівчат (62,4%) щодня користуються
соціальними мережами. Більше чверті опитаних (28,6%) виходять в
соціальні мережі декілька разів на тиждень; 7,3% - кілька разів на
місяць; 1,3% - епізодично, але не рідше одного разу на півріччя.
Вагалися з відповіддю на дане питання 0,4% респондентів.
|