10 грудня на Освітньому порталі «Педагогічна преса» відбувся вебінар щодо зовнішнього незалежного оцінювання і державної підсумкової атестації. Під час прямого включення із залу засідань колегії МОН відповідав Ігор Лікарчук - директор Українського центру оцінювання якості освіти. Окрім спілкування онлайн, Ігор Лікарчук також дав письмові відповіді в коментарях.
Сьогодні у ході проведення заходів Єдиного дня інформаційного супроводу старшокласники школи долучилися до найбільшої навчальної події - Всесвітньої Години Коду.
У ЦК Профспілки працівників освіти і науки України заявляють, що ініціативи Міністерства фінансів щодо збільшення норми навчального навантаження, наповнюваності класів, закриття шкіл в сільській місцевості призведуть до звільнення близько 100 тисяч учителів впродовж 2015 - 2016 років, а також скорочення значної кількості вихователів, викладачів та інших працівників освіти.
У зв'язку з напруженою ситуацією, що склалася, зокрема, в енергетичній галузі, Міністерство освіти і науки України в листі від 12.08.2014 р. № 1/9-409 рекомендувало загальноосвітнім навчальним закладам при розробці структури 2014/15 навчального року в повній мірі скористатись можливостями, які надає Закон України «Про загальну середню освіту».
Міністерством освіти і науки, зважаючи на звернення працівників приймальних комісій вищих навчальних закладів надано роз’яснення щодо процедури та порядку нарахування конкурсного бала абітурієнтів приймальними комісіями під час вступної кампанії 2015 року.
Новий звіт Саттон Траст (Sutton Trust improving social mobility through education – провідна організація Великої Британії, що займається питаннями підвищення соціальної мобільності освіти, фінансує більше двохсот програм на замовлення 140-а наукових установ, ‑ пер.) наводить докази успішних методів викладання. Питання про те, як стати добрим учителем, завжди було предметом дискусій. Така постановка питання створює досить багато проблем, оскільки просто не існує, та й не може існувати універсального рецепту для успіху вчителя, тому що різні підходи спрацьовують тільки в конкретних фахівців і для певних учнів класу. Саттон Траст установлено, що популярні в освіті методи навчання, такі як надмірна похвала й заохочення учнів або надання їм можливості самим відкрити для себе ключові знання, насправді не дають високих позитивних результатів. Автор докладу, професор Роберт Коі з Даремського університету стверджує, що це всього лише «стартовий пакет» для осмислення того, що ж усе-таки робить викладання ефективним. Отже, що рекомендується в докладі? Ось десять основних позицій, які слід ураховувати вчителю у своїй роботі.