П`ятниця
26.04.2024
02:27


ФОРМА ВХОДУ

Вітаю Вас Гість | RSS
Солонянська шкільна лабораторія
нових інформаційних технологій

Відділ освіти Солонянської РДА
Головна Каталог статей Реєстрація Вхід


Україна - єдина країна

Меню


Информатика и ИКТ в современной школе

Как создать свой сайт

Всё для создания сайта на ucoz


Головна » Статті » Мої статті

Використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу комунікації для створення, поширення, збереження та керування інформацією

Використання інформаційно-комунікаційних технологій
як засобу комунікації
для створення, поширення, збереження та керування інформацією

(Із досвіду роботи працівників СШЛНІТ Бондар О.М., учителя інформатики, Бондаря В.А., учителя інформатики)

Початок ХХІ сторіччя символізує активний перехід до інформаційної епохи. Україна, як активний суб’єкт світової спільноти, також не стоїть осторонь від цього процесу. Останнім часом держава приділяє особливу увагу питанням використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах життєдіяльності. Тому найважливішими завданнями галузі освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості, здатної до самоосвіти, спрямованої на успішну реалізацію в умовах інформаційного суспільства.

У зв’язку із цим значною мірою змінюється місце та завдання вчителя – він перестає бути лише «носієм» певного багажу знань, які намагається передати учневі, натомість стає організатором самостійної діяльності учнів, у ході якої кожен із них оволодів би певними здатностями до професійних дій, особистісною готовністю до майбутнього. Реалізація – через здійснення самонавчання, самоуправління, адаптацію учня у середовищі, в якому стає можливим вироблення кожним із них на власному рівні розвитку його інтелектуальних та інших здібностей певних компетенцій, формування вмінь самостійно приймати рішення в умовах невизначеності, багатоваріантності щодо підходів до реалізації плану дій, формування стійких навичок та прийомів всебічного аналізу ситуації, прогнозування способів розвитку ситуації, формування особистих якостей учнів, зокрема – розвиток працьовитості, креативності, волових рис, формування впевненості у собі, здатності до конкурентоспроможності, навичок комунікативної культури.

Саме сучасний учитель має створити таке середовище, в якому особливе місце займають сучасні інформаційно-комунікаційні технології, адже саме вони є дієвими засобами поширення коректної інформації про кращі технології та досвід, що сприяє досягненню ефективності в масштабах суспільства.

Термін «інформаційно-комунікаційні технології» можна визначити як сукупність технологічних інструментів та ресурсів, що використовуються для забезпечення процесу комунікації, створення, поширення, збереження та управління інформацією... 

(далі - в електронній версії досвіду, джерело матеріалів).



Джерело: http://dfiles.ru/files/p6x3k8l2m
Категорія: Мої статті | Додав: Володимир (04.02.2013)
Переглядів: 437 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Місцевий час



Корисні посилання
Солонянська СЗШ №1
Солонянський РНМК
відділ освіти
**********
Освітній портал
ДОІППО
Єдиний освітній центр



Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz