Середа
18.07.2018
19:17


ФОРМА ВХОДУ

Вітаю Вас Гість | RSS
Солонянська шкільна лабораторія
нових інформаційних технологій

Відділ освіти Солонянської РДА
Головна Задача10 Реєстрація Вхід


Україна - єдина країна

Меню


Информатика и ИКТ в современной школе

Как создать свой сайт

Всё для создания сайта на ucoz


Перестановки.
Дана довільна множина навчальних предметів. Потрібно побудувати всі можливі перестановки цих предметів при складанні розкладу.

Ідею можна коротко сформулювати наступним чином: Алгоритм являє собою цикл прокруток елементів різної довжини. Звідси виникає здійснення підрахунку кількості перестановок різної довжини. Заведемо лічильники для перестановок. Лічильник із номером 2 буде рахувати кількість перестановок довжини 2, лічильник із номером 3 – кількість перестановок довжини 3 і так далі. Тоді ядро алгоритму – це цикл, в тілі якого здійснюється пошук лічильника, чиє значення менше від його номера. Перевірка значень лічильників повинна виконуватись із меншого номера. Це необхідно для того, щоб забезпечити виконання умови «Нову перестановку довжини А можна будувати лише тоді, коли побудовані всі перестановки меншої довжини». Як тільки побудована перестановка довжини А, знову з’являється необхідність у побудові всіх перестановок меншої довжини, для чого відповідні лічильники необхідно обнулити.

Лічильник із номером 1 нам не потрібний, так як переставлять останній елемент сам із собою не потрібно.

input.txtoutput.txtperest.pas

Місцевий час



Корисні посилання
Солонянська СЗШ №1
Солонянський РНМК
відділ освіти
**********
Освітній портал
ДОІППО
Єдиний освітній центр



Copyright MyCorp © 2018Безкоштовний хостинг uCoz